dimarts, 5 de febrer del 2013

Qüestionari de vídeo tutorial

  1. Com titularé el meu videotutorial? Com fer una trena
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? No
  3. Què ensenyaré a fer? Ensenyaré com fer una trena algú 
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? Les dos parts constaran explico com fer-ho ensenyar-ho pas a pas
  5. Quan ho enregistraré? Un cap de setmana
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? No sé encara el lloc
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? La qualitat de la imatge serà am una càmera i la del so el més segur esque agafi la veu d' Internet i ho expliqui una altre veu
  8. Quina càmera utilitzaré? Una càmera samsung
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? Sí, necessito una persona que enregistri el vídeo i una altre per fer-li el pentinat
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? Segurament sí. Si poso música posaré una música tranquil·la perquè així fa més concentració
  11. Què posaré als crèdits? El noms dels que m'han ajudat, el meu i el titul de la cançó
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada