dilluns, 1 d’octubre del 2012

La meva presentació


Hola! Sóc la Maria Moro..
Aquest és el meu blog fet especialment per l'optativa de tic tac vídeo(visual i plàstica) i per Art i història.
En el meu temps lliure m'agrada sortir amb les amigues, tocar el piano, escoltar música house i pop i mirar la tele.
Normalment surto a caminar pel passeig perquè m'agrada i aixi faig esport, per això la meva foto es al passeig de Calella caminant.

Les coses que no m'agraden són estudiar i fer feina a casa.

La meva pel·lícula preferida és “3metros sobre el cielo” i el meu llibre preferit és “50 sombras de Grey”i la meva cançó preferida és “When you're again”.
 
Al meu blog no hi haurà res d'interessant només els treballs d'Art i història i Vip, així que si no vols veure els meus treballs d'aquestes matèries no se que fas al meu blog.

Vinga ADEU ;)
 
 
 

1 comentari: