dimarts, 16 d’octubre del 2012

E.L James




E.L James va néixer el 1963 a Londres, va ser criada a Buckinghanshire i va estudiar a la universitat de Kent abans de convertir-se en una assistenta de genere d'estudi de “National Film and Television School” en Beaconsfield.

Va treballar de executiva en la televisió.

Actualment viu a l'oest de Londres amb el seu marit que es guionista Niall Leonard i els seus dos fills adolescents.

Treballa d'escriptora des de el 2009 i el seu genere es Drama, romanç, erotisme i fan ficció.

Va comença a escriure fan ficció baix un seodonimo de “Icedragon” i el seu treball més notable va ser “Master of the Universe” que era un fanfic de Crepuscle i amb el temps es va convertir en “Cincuenta Sombras de Grey” .

La seva obra més coneguda i a la qual a sigut molt coneguda en tot al món ja que a sigut traduïda en més de 40 idiomes també a fet la segona part d'aquest llibre que es “Cincuenta sombras más oscuras” i “Cincuenta sombras liberadas.”

A tingut moltes criticàs i quasi totes positives en tot el món.






Jo he esculli't aquesta artista perquè en poc temps s'ha tornat molt famosa i a fet que moltes dones en tot el món llegeixin el seu llibre.

Jo m'he llegit un “Cincuenta Sombras de Grey” i vaig per la meitat de la segona part “Cincuenta Sombras más Oscuras” i aquest llibres són les dos històries més maques i divertides que jo he llegit.

Apart de el seu èxit a fet que dels seus llibres tan famosos arreu de el món s'esta buscant els actor per fer la seva pel·lícula que es una de les més esperades en molta part de el món.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada