dimarts, 13 de novembre del 2012

Qüestionari Projecte Creatiu




  1. Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?
    El meu treball l'estic fen sobre l'escriptora E.L James
  2.  
  3. Perquè creus que pot considerar-se art?
    Jo crec que es considera art ja que el seu llibre és molt famós i l'escriptura per mi és un art
  4.  
  5. Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.
    En el meu projecte creatiu he pensat fer un fotoreportatge mentres jo faig unes figures de fang un cor i una poma, en la qual representen el llibre d'aquesta escriptora l'amor i ho prohibit
  6.  
  7. Quines tècniques i/o materials et fan falta?
    Ami de tècniques em falta que no sóc molt bona a l'hora de fer figures i dibuixos i de materials em falta el fang i les pintures per pintar aquestes figures
  8.  
  9. Necessites que algú t'ajudi? Qui?
    Sí, necessito algú per quan faci les figures em fasi fotos. Li demanaré ajuda a la meva germana o els meus pares
  10.  
  11. Quin títol tindrà la nova creació?
    L'amor i la tentació
  12.  
  13. Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?
  14.  
  15. Com registraràs el procés? En vídeo o fotografia?
    En fotografia
  16.  
  17. Quan creus que tardaràs en fer-ho?
    No
  18.  
  19. Quins dies ho faràs?
    Aparti de divendres 16 de novembre fins que acabi que em portara uns dos o tres dies
  20.  
  21. Pots fer alguna part del projecte a l'escola?
    No.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada